Bezpośrednio od producenta

5% rabatu dla zalogowanych użytkowników

Darmowa dostawa od 500 PLN netto

Doradztwo techniczne: 74 858 38 76 Zamówienia: 722 007 389

0


Zwroty i reklamacje



Dla nas zwroty i reklamacje to nie jest przykry obowiązek. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze! Poniżej znajdziesz wszystkie informacje jak skorzystać z Prawa do zwrotu i jak przebiega proces reklamacji.



Zwroty



formularz_zwrotu_ikona

1. Formularz zwrotu


Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby go dokonać, najpierw wypełnij formularz zwrotu.

Możesz to zrobić w jeden z następujących sposobów:

  • - wyślij e-mail i dołącz wypełniony formularz zwrotu

  • - wyślij e-mail z treścią oświadczenia na adres [email protected]

  • - prześlij oświadczenie na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem

Pobierz formularz zwrotu



formularz_zwrotu_ikona

2. Pakowanie


Zapakuj przesyłkę. Najlepiej, jeśli skorzystasz z opakowań, w których otrzymałeś zamówienie od nas. Pamiętaj o jej odpowiednim zabezpieczeniu przed uszkodzeniem!



formularz_zwrotu_ikona

3. Wysyłka


Dołącz podpisany formularz zwrotu oraz kopię lub oryginał dowodu zakupu. Paczkę wyraźnie oznacz dopiskiem „ZWROT” na zewnątrz opakowania.

Paczkę wyślij samodzielnie na adres:
SONEL S.A. - zwrot
Ul. S. Wokulskiego 11
58-100 Świdnica


Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz wysłanych do automatów paczkowych.



formularz_zwrotu_ikona

4. Zwrot pieniędzy


Po otrzymaniu towaru i akceptacji zgłoszenia dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto. Przelew zostanie wykonany na podany w formularzu numer rachunku bankowego maksymalnie w ciągu 14 dni.



Pobierz: Odstąpienia od umowy zawartej na odległość (wyciąg z regulaminu)



Reklamacje


Klienci mają możliwość złożenia reklamacji poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres [email protected] lub listu tradycyjnego na adres: SONEL S.A (SERWIS), ul. S. Wokulskiego 11, 58-100 Świdnica z wyraźnym oznaczeniem „REKLAMACJA”

Wygodnym sposobem na złożenie stosownego oświadczenia jest skorzystanie z formularza interaktywnego, który dostępny jest pod poniższym linkiem:

Pobierz formularz reklamacyjny

(formularz w edytowalnym pliku PDF - zapisz na dysku, wypełnij i prześlij go do nas mailem na adres: [email protected] oraz dołącz do reklamowanego towaru)


Reklamacja z tytułu gwarancji


Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta. Czas tej gwarancji oraz warunki przebiegu procesu reklamacyjnego określane są w dokumencie gwarancyjnym producenta lub na jego stronie internetowej. Aby zgłosić reklamację z tytułu gwarancji, klient może zgłosić się do naszego centrum serwisowego.


Reklamacja z tytułu rękojmi


Jeśli klient uważa, że zakupiony przez niego towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, może złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Możliwe jest ubieganie się o obniżenie wartości produktu, jego naprawę lub wymianę. W takim wypadku należy złożyć reklamację poprzez formularz, drogą mailową lub pocztą tradycyjną ze wskazaniem na czym polega niezgodność produktu z umową. Ważne jest również wskazanie czy towar ma zostać naprawiony czy wymieniony na nowy. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, klient powinien także dostarczyć reklamowany towar pod adres: SONEL S.A (SERWIS), ul. S. Wokulskiego 11, 58-100 Świdnica. Koszt dostarczenia towaru do E-mierniki.pl ponosi Kupujący. Koszt ten jest zwracany po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.


Reklamacja dostaw


Wysyłane przez nas produkty są zawsze dobrze zabezpieczone. Przy odbiorze paczki należy jednak dokładnie sprawdzić czy przesyłka nie jest w żaden sposób uszkodzona, a także jeszcze przy kurierze upewnić się, że produkt jest w stanie nienaruszonym. Dopiero wtedy klient powinien podpisać potwierdzenie odbioru.

W razie stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia paczki, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia. Jeśli natomiast po otwarciu przesyłki okaże się, że produkt jest wadliwy, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.


Pamiętaj, że kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki!


Jeśli wada została stwierdzona po tym, jak kurier odjechał, należy się z nim skontaktować i poprosić o ponowny przyjazd w celu spisania protokołu. Klient ma na to 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. O fakcie uszkodzenia przesyłki lub produktu należy niezwłocznie powiadomić sklep i przesłać skan lub zdjęcie protokołu szkody, dzięki czemu przebieg reklamacji będzie sprawniejszy.