Bezpośrednio od producenta

5% rabatu dla zalogowanych użytkowników

Darmowa dostawa od 500 PLN netto

Doradztwo techniczne: 74 858 38 76 Zamówienia: 722 007 389

0

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie widzisz tutaj poszukiwanych informacji - zadzwoń lub napisz:

tel. 74 858 38 99 (pon - pt, 7:00 - 15:00),
[email protected]

Koniecznie zajrzyj także do naszego Centrum wiedzy SONEL
Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Pamiętaj tylko o uzupełnieniu NIPu w formularzu z danymi do wysyłki. Jeśli go nie uzupełnisz w momencie składania zamówienia, nie będziemy mieli później możliwości wystawić Ci Fakturę VAT.
Jeśli w swoim zamówieniu wybrałeś sposób płatności “przelew tradycyjny” to maksymalnie 1 godzinę od złożenia zamówienia nasz system automatycznie wyśle na Twojego maila fakturę pro forma.

Możesz także zgłosić potrzebę otrzymania faktury pro forma poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: [email protected] lub tel. 74 858 38 99
Fakturę zawsze dołączamy do paczki z Twoim zamówieniem.
Prosimy o mailowy kontakt z biurem obsługi klienta: [email protected]
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie zostało wysłane najszybciej jak to możliwe. Przy każdym produkcie znajdziesz informacje o czasie realizacji (+ czas doręczenia przez przewoźnika). O wysyłce poinformujemy Cię poprzez powiadomienie mailowe.
Wszystkie aktualnie dostępne sposoby wysyłki wraz z kosztami znajdziesz tutaj
Wszystkie aktualnie dostępne formy płatności w naszym sklepie znajdziesz tutaj
Wysyłane przez nas produkty są zawsze dobrze zabezpieczone. Przy odbiorze paczki należy jednak dokładnie sprawdzić, czy przesyłka nie jest w żaden sposób uszkodzona, a także jeszcze przy kurierze upewnić się, że produkt jest w stanie nienaruszonym. Dopiero wtedy klient powinien podpisać potwierdzenie odbioru.
W razie stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia paczki, klient ma prawo odmówić jej przyjęcia. Jeśli natomiast po otwarciu przesyłki okaże się, że produkt jest wadliwy, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Pamiętaj, że kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki!

Jeśli wada została stwierdzona po tym, jak kurier odjechał, należy się z nim skontaktować i poprosić o ponowny przyjazd w celu spisania protokołu. Klient ma na to 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. O fakcie uszkodzenia przesyłki lub produktu należy niezwłocznie powiadomić sklep i przesłać skan lub zdjęcie protokołu szkody, dzięki czemu przebieg reklamacji będzie sprawniejszy.
Kurier odpowiada za towar do chwili podpisania przez Państwa potwierdzenia odbioru. Prosimy, więc przed złożeniem podpisu o dokonanie oględzin, czy opakowanie nie zostało uszkodzone.

1. Gdy uszkodzeniu uległ towar i opakowanie – zalecamy rezygnację z odbioru. W przypadku rezygnacji z odbioru należy:
  • - nie odbierać przesyłki od kuriera, paczka wróci do nadawcy, który rozliczy się z przewoźnikiem,
  • - powiadomić nas tel. 74 858 38 99 lub [email protected] o zaistniałej sytuacji. Realizacja zamówienia może wydłużyć się o ponowne zrealizowanie zamówienia.

2. Gdy uszkodzeniu uległo tylko opakowanie – zalecamy odbiór wraz z adnotacją na potwierdzeniu odbioru i liście przewozowym “USZKODZONE OPAKOWANIE”. W sytuacji widocznych śladów uszkodzenia opakowania, gdy nie można jednoznacznie stwierdzić czy towar wewnątrz opakowania jest uszkodzony należy:
  • - spisać Protokół Szkody - kurierzy mają obowiązek posiadania formularza. W razie jego braku prosimy spisać na kartce papieru krótką informację. Prosimy pamiętać żeby kurier podpisał ten dokument. Protokół Szkody zdecydowanie przyśpieszy proces reklamacyjny, dlatego prosimy pamiętać o jego spisaniu.
  • - w miejscu składania przez Państwa potwierdzenia odbioru przesyłki prosimy o wpisanie dodatkowo tekstu: USZKODZONE OPAKOWANIE.

Wykonać kopię lub potwierdzenie sporządzenia protokołu potwierdzoną podpisem i numerem kuriera. Oryginał Protokołu Szkody zabiera kurier i przekazuje do działu reklamacji firmy transportowej.

3. Gdy towar jest uszkodzony, ale kurier już odjechał - jeżeli stwierdzą Państwo po rozpakowaniu i dokładnym obejrzeniu, że towar jest uszkodzony należy się niezwłocznie skontaktować z kurierem i poprosić o ponowny przyjazd w celu spisania protokołu. Klient ma na to 7 dni od daty przyjęcia przesyłki. O fakcie uszkodzenia przesyłki lub produktu należy niezwłocznie powiadomić sklep i przesłać skan lub zdjęcie protokołu szkody, dzięki czemu przebieg reklamacji będzie sprawniejszy.
Każdy klient ma możliwość śledzenia swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Numer przesyłki znajduje się w mailu z potwierdzeniem przekazania paczki kurierowi.
Status swojego zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu w swoim Panelu Klienta lub kontaktując się z nami: [email protected] lub tel. 74 858 38 99
Sprawdź także swoją skrzynkę mailową - o postępach w realizacji zamówienia na bieżąco informujemy poprzez powiadomienia.
Przy każdym produkcie znajdziesz informacje o jego dostępności:
- dostępny - dużo na magazynie
- zostało niewiele sztuk - zostały ostatnie sztuki na magazynie
- niedostępny - aktualnie brak, ale skontaktuj się z nami w celu ustalenia terminu ponownej dostępności poprzez wysłanie zapytania przez przycisk “Zapytaj o dostępność”
Jeśli towar, którym jesteś zainteresowany jest aktualnie niedostępny to prosimy wysłanie zapytania przez przycisk "Zapytaj o dostępność", który znajduje się przy produkcie.

Możesz także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: [email protected], tel. 74 858 38 99 Nasi konsultanci poinformują Cię o przewidywanym terminie ponownej dostępności produktu.
Wszystkie informacje dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj
Najszybszym sposobem będzie zgłoszenie się do serwisu SONEL S.A.
Zlecenie usługi serwisowej możesz złożyć online na stronie producenta

Usterkę zakupionych u nas produktów możesz także zgłosić poprzez wysłanie wiadomości e-mailowej na adres: [email protected]
Reklamację możesz zgłosić poprzez przesłanie formularza reklamacji (pobierz) na adres [email protected]
Więcej informacji o procesie reklamacji znajdziesz tutaj
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 74 858 38 99 lub [email protected]
Nie, na ten moment realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski.
Jeśli chcesz nawiązać współpracę B2B prosimy o kontakt: [email protected]
Zdecydowanie! Każde zamówienie jest pakowane w najwyższej klasy materiały - gruby karton z tektury falistej, wypełniacz, mocna taśma